Už ste sa niekedy nad tým zamysleli, aký človek je na druhej strane telefónu, keď vás osloví s prieskumom spokojnosti? Nemyslite si, že je to jednoduché povolanie a dotyčná osoba vás len tak z dlhej chvíle otravuje. Ak si prečítate nasledovné riadky, možno pochopíte, že je to vlastne potrebná služba.
Dôležitá úloha vedomostí
Zamestnávať vynikajúceho agenta call centra, je rovnako dôležité ako mať správny organizačný softwér na riadenie spoločnosti. Poslaním takejto osoby je poskytovať čo najkvalitnejšie služby a podporu konkrétnym zákazníkom. Pre vykonávanie týchto činností, sa musí byť agent schopný dobre naučiť a zapamätať veľké množstvo informácií. Mal by mať všeobecný prehľad, poznatky a odborné vedomosti ohľadom konkrétnych produktov a služieb, ktoré poskytuje aj profesionálne call centrum v Bratislave. Mal by vedieť, ako vyriešiť problém, s ktorým príde zákazník a na koho sa v prípade potreby prepojiť. Postupom času musia byť odpovede agentov jednoducho bezchybné a s ľahkosťou podávané druhej strane.
Dobrá organizácia sa zíde vždy
Ľudia pracujúci v tomto prostredí, musia byť neuveriteľne organizovaní. Pracovať na viacerých úlohách naraz by nemalo byť pre nich žiadnym problémom. Nie je to len o zvládaní niekoľkých desiatok hovorov za deň. Vysoká pružnosť, flexibilita a odosobnenie patria k základom úspešného telemarketingu. Zvládať zákazníkov s náročnými osobnostnými črtami nie je jednoduché a pokiaľ si na to konkrétny agent nevie zvyknúť, nemal by dlho zotrvávať na tejto funkcii. Okrem toho musí rátať s náročnejšou pracovnou dobou. Nočné, práca počas sviatkov alebo víkendov jednoducho k tomu patrí. Vysokokvalifikovaný agent nesmie byť nikdy nervózny a zachovať pokoj v každej situácii.
Možno na základe všetkého, čo ste doteraz čítali uvidíte, že je to jedno z tých ťažších pracovných miest a vzhľadom k veľkému počtu volajúcich ľudí s rôznymi potrebami a náladami by ste si určite rozmysleli, s akým tónom budete zdvíhať svoj telefón.
Leave a Comment