Komerčné články

Urobte vašich zákazníkov spokojnejšími

Porovnávať malé a stredné firmy s nadnárodnými korporáciami je ako porovnávať autobus s detskou trojkolkou. Ale predsa len majú niečo spoločné – klienti, zákazníci či partneri sú pre každého z nich veľmi dôležití. Pretože čím je klient spokojnejší s vašimi službami, tým je väčšia pravdepodobnosť, že ich využije znova. A znova, a znova. A presne v tomto firmám, bez rozdielu na veľkosť, pomáhajú CRM systémy. Pomáhajú, aby vzťah medzi firmou a zákazníkom bol bezproblémový od jeho začiatku až dokonca. Čo znamená táto magická trojpísmenová skratka?

screen-resco-net

CRM systémy

Je to skratka z anglického Customer Relationship Management. Znie to pekne, ale pýtate sa, čo to v praxi znamená? Tieto systémy zaznamenávajú a ukladajú do databázy celý priebeh nákupného procesu vášho zákazníka. Povedzme, že predávate oblečenie. CRM zachytí celý proces kúpy – zákazník si vyberie čiapku, vloží ju do košíka, klikne na tlačidlo „objednať“ a odvtedy sa všetko zaznamenáva. Čas, kým čiapku pošlete, kto čiapku vybral zo skladu, kedy ste ju poslali, kým a či bola doručená. Systémy slúžia na skvalitňovanie služieb zákazníkom a na zefektívnenie práce zamestnancov. Aké sú ich hlavné výhody?

Efektivita

Správne implementovaný CRM systém vám pomôže odstrániť nedostatky, ktoré by v procese vznikli vtedy, keby ste používali iba ľudský faktor. A nielen to, CRM systém môžete integrovať do ďalších systémov, napríklad marketingových. Čo je pre vás, vašu firmu a zákazníka veľmi prospešné.

Spolupráca

Používaním CRM systémov sa zbavíte zaznamenávania procesov do zastaraných tabuliek, ktoré má k dispozícii iba jeden človek. Vďaka online prostrediu má prístup k informáciám zaznamenaných CRM systémom viac ľudí naraz, nedochádza k žiadnym zmätkom a zlepšuje sa spolupráca medzi vašimi zamestnancami.

Dáta

Chcete byť úspešný? Merajte. Merajte všetko, čo sa vám zdá aj nezdá dôležité. A práve vďaka CRM systémom získavate dáta, ktoré vás posunú vpred. Teda za predpokladu, že ich viete správne vyhodnotiť a navrhnúť zlepšenia na základe surových čísel, ktoré nezvyknú klamať.

Zvýšenie spokojnosti zákazníka

Vďaka tomuto všetkému je spokojnejší aj zákazník. CRM systémy nepomáhajú získavať nových zákazníkov. Teda aspoň nie priamo. Pomáhajú robiť vašich existujúcich zákazníkov spokojnejšími. A spokojní zákazníci sa o tento pocit veľmi radi podelia aj so svojimi kamarátmi, známymi, rodinou. Takže vám pribudnú aj noví zákazníci.

Nemusíte hľadať ďaleko

Páčia sa vám výhody CRM systému a viete, že vám by pomohli a vášho zákazníka potešili? Vyskúšajte slovenskú firmu Resco, ktorá patrí medzi svetovú špičku v ich navrhovaní. CRM systém Resco môžete dokonca používať v mobile alebo tablete a aj v offline režime. Navštívte stránku Resco.net, vyskúšajte CRM systém zadarmo a zlepšite vzťah s vašimi zákazníkmi.

Leave a Comment