Vo svete, kde prevažujú digitálne reklamy v online prostredí, sa stále nájdu spoločnosti vynakladajúce nemalé peniaze aj na tlačenú reklamu. Dokonca je to pre ne výhodné. Jednou z oblastí, kde to platí na sto percent, je móda.
Čím menej spoločností v súčasnosti využíva katalógy ako marketingový nástroj, lebo svoju aktivitu presúvajú do digitálneho sveta, tým väčší dojem luxusu vzbudzujú u zákazníkov firmy, ktoré investujú do tlačenej formy. Získavajú tak konkurenčnú výhodu. Vďaka nej vzbudzujú u potenciálnych klientov záujem a dokážu výrazne zvýšiť objem predaja.
Výhody tlačeného katalógu v módnom priemysle
Tlačené katalógy prinášajú značkám priestor, ako sa dostať do povedomia zákazníkov a predviesť sa v tom najlepšom svetle. Poskytuje vizuálny zážitok, aký na monitoroch počítačov, notebookov, tabletov a smartfónov pri online reklame alebo na internetovej stránke nemáte možnosť zabezpečiť.
Faktory ako rozlíšenie obrazovky, jas, odtieň či modré svetlo výrazne ovplyvňujú kvalitu obrázkov, a práve v móde je častokrát rozhodujúce, aby kupujúci mali možnosť vidieť čo najvernejšie zobrazenie farieb. V tlačenom katalógu máte úplnú kontrolu nad tým, ako fotografie vyzerajú a aké sú veľké.
Vizuálna stránka je dôležitá
Netradičný formát, luxusné spracovanie – parciálny UV lak, matná alebo lesklá obálka, voľba papiera zvyšujú kvalitu katalógu a zabezpečujú, že zákazníci si všimnú vaše úsilie.
Výber vhodných farieb a typov písma pri navrhovaní reklamného katalógu je potrebné starostlivo zvážiť, aby bol výsledkom profesionálny marketingový nástroj. To, ako váš katalóg vyzerá, totiž zákazníkom veľa napovie aj o vašej spoločnosti.
Obsah – Ako by mal vyzerať zarábajúci reklamný katalóg
Ak ste si dali naozaj záležať na grafickej stránke katalógu, nezanedbajte ani jeho obsah.
Sústreďte sa na svoju cieľovú skupinu a jej potreby. Nevytvárate predsa katalóg pre seba, ale pre zákazníkov. Dajte si záležať na tom, aby ste mali pútavý, perfektne spracovaný katalóg, ktorého listovanie je nielen príjemným vizuálnym zážitkom, no zároveň odprezentuje všetky potrebné informácie o produktoch.
Hodnota svedomito pripraveného katalógu spočíva vo vytvorení silného obsahu, ktorý rezonuje u príjemcov, vyvolá v nich túžbu a reprezentuje vašu značku navonok. Profesionálne fotografie, ktoré dokonale predvedú váš produkt a zároveň obrázkami povedia príbeh, vytvárajú akúsi pridanú hodnotu, vďaka ktorej katalóg nadobudne dojem luxusu.
Katalóg prinášajúci zisk
Nezabúdajte na to, že zákazníci musia vidieť, aké výhody im váš produkt prináša. Nestačí len stroho, alebo dokonca zdĺhavo a nudne vymenovať jeho vlastnosti a funkcie, musíte ľuďom vysvetliť, akú výhodu získajú, ak si kúpia práve váš tovar. To je to, čo predáva.
Obsah, ktorého cieľom je inšpirovať, je účinný nástroj na budovanie dlhodobých vzťahov s kupujúcimi a pozdvihnutie vášho biznisu na vyššiu úroveň.
Ak vaše podnikanie potrebuje odolný a efektívny katalóg, kontaktujte profesionálov na justprint.sk.
Leave a Comment